Meest gestelde vragen
Kan ik hulp aanvragen wanneer er geen medische noodzaak is?
Ja, dat kan zeker. Ook wanneer u gezond bent, tijdgebrek heeft, zorg voor iemand anders heeft of wat de omstandigheden ook zijn, kunt u ons inschakelen.
Wat valt onder het tarief?
Alles wat wij met u afspreken valt onder het tarief, inclusief de BTW.
Kan ik u ook per half uur inhuren?
Ja, u kunt onze hulp ook per half uur inhuren. Alles gaat met u in overleg en u krijgt via de mail of persoonlijk een afschrift van ons met de afgenomen tijden.
Kan ik ook ’s avonds bellen?
Ja dat kan in spoed situaties, tussen 18.30 uur – 22.00 uur. Stel dat u ’s avonds ineens weg moet, bijvoorbeeld naar de noodtandarts en u hebt geen vervoer. Of uw computer is gecrasht en u zit met de handen in het haar, dan kunt u contact opnemen en bespreken we wat mogelijk is. Hiervoor hanteren we het noodtarief (+ 50% op het tarief van de afgenomen dienst).
Moet ik een contract opstellen?
Indien u ons betaalt vanuit PGB of WMO budget dan maken we een schriftelijke overeenkomst met u op waarin de tijdsduur en hulpafspraken worden genoteerd. Alle andere afspraken worden per mail of direct op schrift bevestigd.
Krijg ik wekelijks een factuur?
In principe ontvangt u wekelijks een factuur na afgenomen dienst. Indien wij voor een langere periode worden ingehuurd dan bespreken we met u wanneer u een factuur ontvangt.
Geven jullie (financieel) advies?
Wij geven geen financieel advies in schade verzekeringen, hypotheken en andere financiële producten. Wij zijn uw keuzehulp en maken u wegwijs in het aanbod van producten en aanbieders.
Waar kan ik terecht met een compliment en/of klacht?
Wij houden altijd contact met u. Zowel mondeling als via mail (middels enquête) zullen wij u geregeld vragen naar uw tevredenheid.